Lokal biurowy do wynajęcia, 100 m², Warszawa, Wola, Towarowa



biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Wola • Towarowa
8 500 zł
• 100 m²
85 zł za m2
85 zł za m2
4 piętro • budynek 4 piętrowy • Rok budowy: 1992
Kontakt
Samodzielny moduł biurowy w układzie 5 gabinetowym.
Kameralne biuro znajduje się w doskonale skomunikowanej części Warszawy, wygodny i funkcjonalny układ pomieszczeń sprawia, że jest to przestrzeń dla średnich biznesów. Pomieszczenia z oknem, ustawne.
Kuchnia do dyspozycji najemców. Dodatkowo w budynku znajduje się strefa odpoczynku, lunchownia, recepcja oraz sale konferencyjne doi spotkań biznesowych. Winda, recepcja, parking.
Wysokiej klasy biuro dla Ciebie.
Zapraszam na prezentację.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego. Biurowiec dysponuje poza powierzchniami biurowymi i usługowymi wielofunkcyjne sale konferencyjne o wysokim standardzie użytkowym. Budynek zapewnia profesjonalną obsługę podczas organizowanych kongresów i szkoleń. Sale konferencyjne są wyposażone w nagłośnienie i sprzęt audiowizualny. Restauracja oferuje pełen serwis: lunch, obiady, organizację koktajli oraz bankiety. Do dyspozycji użytkowników w budynku znajduje się podziemny garaż, restauracja, kiosk.
Lokalizacja:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego.English description:
Separate office module in 5 office layout.
Cameral office is located in a perfectly connected part of Warsaw, convenient and functional layout of rooms makes it a space for medium business. Rooms with windows, set up.
Kitchen at the disposal of tenants. In addition, the building has a rest area, lunchroom, reception and conference rooms doi business meetings. Elevator, reception desk, parking.
High-end office for you.
Call for a presentation.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 23,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 486 PLN Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1992 Powierzchnia całkowita : 18 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 14 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 380 m2 Kondygnacje naziemne : 8 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Kameralne biuro znajduje się w doskonale skomunikowanej części Warszawy, wygodny i funkcjonalny układ pomieszczeń sprawia, że jest to przestrzeń dla średnich biznesów. Pomieszczenia z oknem, ustawne.
Kuchnia do dyspozycji najemców. Dodatkowo w budynku znajduje się strefa odpoczynku, lunchownia, recepcja oraz sale konferencyjne doi spotkań biznesowych. Winda, recepcja, parking.
Wysokiej klasy biuro dla Ciebie.
Zapraszam na prezentację.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego. Biurowiec dysponuje poza powierzchniami biurowymi i usługowymi wielofunkcyjne sale konferencyjne o wysokim standardzie użytkowym. Budynek zapewnia profesjonalną obsługę podczas organizowanych kongresów i szkoleń. Sale konferencyjne są wyposażone w nagłośnienie i sprzęt audiowizualny. Restauracja oferuje pełen serwis: lunch, obiady, organizację koktajli oraz bankiety. Do dyspozycji użytkowników w budynku znajduje się podziemny garaż, restauracja, kiosk.
Lokalizacja:
Budynek biurowy mieszczący się blisko skrzyżowania ulic Towarowej i Al. Solidarności. Lokalizacja w obszarze dynamicznie rozwijających się inwestycji biurowych i usługowych. Doskonała komunikacja łącząca pozostałe dzielnice miasta, blisko stacja metra Rondo Daszyńskiego.English description:
Separate office module in 5 office layout.
Cameral office is located in a perfectly connected part of Warsaw, convenient and functional layout of rooms makes it a space for medium business. Rooms with windows, set up.
Kitchen at the disposal of tenants. In addition, the building has a rest area, lunchroom, reception and conference rooms doi business meetings. Elevator, reception desk, parking.
High-end office for you.
Call for a presentation.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 23,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 300 PLN Parking podziemny - miejsce : 486 PLN Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1992 Powierzchnia całkowita : 18 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 14 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 380 m2 Kondygnacje naziemne : 8 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
- powierzchnia: 100 m2
- piętro: 4 piętro
- liczba pięter w budynku: 4 piętrowy
- rok budowy: 1992
- numer oferty: 24346/PBW/MAX
- data ostatniej aktualizacji: 16 Kwiecień 2025
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00