Lokal biurowy do wynajęcia, 260 m², Warszawa, Włochy, Marcina Flisa
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Włochy • Marcina Flisa
12 460 zł
• 260 m²
48 zł za m2
48 zł za m2
1 piętro • budynek 1 piętrowy • Rok budowy: 2009
Kontakt
Powierzchnia open space połozona na pięrwszym pietrze w budynku biurowym - samodzielne wejscie z parteru.
Do wykorzystania na sale konferencyje, miejsce pracy dla firmy potrzebujące otwartej przestrzeni, show room, biuro handlowe, rehabilitacje, szkołe tanca, zajecia ruchowe.
Wysokość do sufitu podwieszonego - 260 cm. Wysokość do stropu - 320 cm.
Budynek:
Budynek biurowy zaprojektowany z myślą o potrzebach Najemcy, 5 budynków oferujących łącznie 36 000 m2 powierzchni biurowej, 900 miejsc parkingowych, wysoki standard i funkcjonalny projekt, renomowany deweloper i doświadczony zarządca, centrum konferencyjno-restauracyjne, energooszczędne budynki. Standard budynku: otwierane okna, parkingi podziemne, monitoring obiektu, ochrona przeciwsłoneczna na fasadach od południa i zachodu, budynki przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, elektroniczny system zarządzania budynkiem, system kontroli dostępu i całodobowa kontrola, reprezentacyjne recepcje z dostępem do Wi-Fi. Powierzchnie biurowe wyposażone w otwierane okna, energooszczędne okna, wentylację, klimatyzację, podwieszane sufity, sufit grzewczo-chłodzący, puszki podłogowe, podniesione podłogi, swoboda aranżacji powierzchni.
W budynku mieści się centrum konferencyjno-restauracyjne, gdzie pracownicy i goście mają do dyspozycji przestronną restaurację z dostępem do sieci Wi-Fi oraz centrum konferencyjne, które może pomieścić 100 osób. Wszystkie posiłki, spotkania, konferencje i imprezy mogą się odbywać na miejscu, co oznacza oszczędność czasu dla pracowników, klientów i gości. Do dyspozycji: dwie obszerne, w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 190 m2 oraz przestronne foyer (70 m2), z możliwością łączenia pomieszczeń, możliwość wynajmu godzinowego i dziennego, także dla firm zewnętrznych, restauracja oferująca m.in.: catering podczas spotkań biznesowych, obsługę imprez i bankietów, wyśmienite menu śniadaniowe i obiadowe.
Bardzo dobra lokalizacja, 50m do przystanku autobusowego, 200m do przystanku tramwajowego, dwa przystanki tramwajem do stacji kolejowej WKD i SKM, szybki dojazd do lotniska i trasy S79 i S2 (do 3km).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,30 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,15 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 50 EUR Parking podziemny - miejsce : 75 EUR Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2009 Powierzchnia całkowita : 8 941 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 6 314 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 700 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Współ. miejsc parkingowych : 40
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 2600 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:12460
Do wykorzystania na sale konferencyje, miejsce pracy dla firmy potrzebujące otwartej przestrzeni, show room, biuro handlowe, rehabilitacje, szkołe tanca, zajecia ruchowe.
Wysokość do sufitu podwieszonego - 260 cm. Wysokość do stropu - 320 cm.
Budynek:
Budynek biurowy zaprojektowany z myślą o potrzebach Najemcy, 5 budynków oferujących łącznie 36 000 m2 powierzchni biurowej, 900 miejsc parkingowych, wysoki standard i funkcjonalny projekt, renomowany deweloper i doświadczony zarządca, centrum konferencyjno-restauracyjne, energooszczędne budynki. Standard budynku: otwierane okna, parkingi podziemne, monitoring obiektu, ochrona przeciwsłoneczna na fasadach od południa i zachodu, budynki przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, elektroniczny system zarządzania budynkiem, system kontroli dostępu i całodobowa kontrola, reprezentacyjne recepcje z dostępem do Wi-Fi. Powierzchnie biurowe wyposażone w otwierane okna, energooszczędne okna, wentylację, klimatyzację, podwieszane sufity, sufit grzewczo-chłodzący, puszki podłogowe, podniesione podłogi, swoboda aranżacji powierzchni.
W budynku mieści się centrum konferencyjno-restauracyjne, gdzie pracownicy i goście mają do dyspozycji przestronną restaurację z dostępem do sieci Wi-Fi oraz centrum konferencyjne, które może pomieścić 100 osób. Wszystkie posiłki, spotkania, konferencje i imprezy mogą się odbywać na miejscu, co oznacza oszczędność czasu dla pracowników, klientów i gości. Do dyspozycji: dwie obszerne, w pełni wyposażone sale konferencyjne o łącznej powierzchni 190 m2 oraz przestronne foyer (70 m2), z możliwością łączenia pomieszczeń, możliwość wynajmu godzinowego i dziennego, także dla firm zewnętrznych, restauracja oferująca m.in.: catering podczas spotkań biznesowych, obsługę imprez i bankietów, wyśmienite menu śniadaniowe i obiadowe.
Bardzo dobra lokalizacja, 50m do przystanku autobusowego, 200m do przystanku tramwajowego, dwa przystanki tramwajem do stacji kolejowej WKD i SKM, szybki dojazd do lotniska i trasy S79 i S2 (do 3km).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,30 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,15 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 50 EUR Parking podziemny - miejsce : 75 EUR Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2009 Powierzchnia całkowita : 8 941 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 6 314 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 700 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Współ. miejsc parkingowych : 40
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 2600 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:12460
- powierzchnia: 260 m2
- piętro: 1 piętro
- liczba pięter w budynku: 1 piętrowy
- rok budowy: 2009
- numer oferty: 22094/PBW/MAX
- data ostatniej aktualizacji: 11 Grudzień 2024
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00