Lokal biurowy do wynajęcia, 97 m², Warszawa, Wilanów, Królowej Marysieńki
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Wilanów • Królowej Marysieńki
3 868 zł
• 97 m²
40 zł za m2
40 zł za m2
3 piętro • budynek 3 piętrowy • Rok budowy: 1999
Kontakt
Powierzchnia na 3 piętrze budynku, składająca się z modułów: 50m2; 42m2;
38,50m2; 31m2; 28m2 - możliwe wynajęcie mniejszej powierzchni.
Koszty eksploatacji 41,48 zł/m2
Koszt energii elektrycznej 7,20 zł/m2
W budynku jest winda.
Sala konferencyjna na 10 osób w budynku.
Powierzchnia wyposażona w: klimatyzację, sieć teleinformatyczną, światłowód.
? 24 h recepcja, ochrona i monitoring
? najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód;
? winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych ;
? wysokie pomieszczenia z dużymi oknami
otwieralno-uchylnymi;
? klimatyzacja we wszystkich lokalach
? sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu;
? woda źródlana ogólnodostępna w budynku;
? podwójne zasilanie budynku;
? parking strzeżony,
? sklep Żabka i restauracja w budynku;
? paczkomat Inpost na zewnątrz budynku
? 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness
? spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół
budynk
Budynek:
Kameralny budynek biurowy położony w centrum Wilanowa, w odległości 1 km od Pałacu i Parku Wilanowskiego, oddalony około 8 km od Śródmieścia, lotniska Chopina, Dworca Centralnego. Budynek oferuje 2200 m2 powierzchni biurowej, typowe piętro to powierzchnia 440 m2 a minimalny moduł biurowy to 31 m2. Standard budynku: wysokie pomieszczenia, dobrze nasłonecznione, miejsca parkingowe przed budynkiem. W budynku znajduje się recepcja, klimatyzacja, łączę internetowe 20 Mb, monitoring, alarm, kamery, udogodnienia dla niepełnosprawnych, winda. Budynek posiada podwójne niezależne zasilanie elektryczne, wytrzymałość stropów 1000 kg/m2.
? 24 h recepcja, ochrona i monitoring
? najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód
? winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych
? wysokie pomieszczenia z dużymi oknami
otwieralno-uchylnymi
? klimatyzacja we wszystkich lokalach
? sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu
? woda źródlana ogólnodostępna w budynku
? podwójne zasilanie budynku
? parking strzeżony,
? sklep Żabka i restauracja w budynku
? paczkomat Inpost na zewnątrz budynku
? 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness
? spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół
budynk
Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej w cenie 70 PLN/h + VAT (dla najemców budynku)
Miejsca parkingowe w cenie 380 PLN/m-ce + VAT.
Do każdej powierzchni doliczany jest koszt energii elektrycznej - 7,20 PLN/m2 + VAT
Możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 41,48 PLN Min. okres najmu (lat) : 2 Parking naziemny - miejsce : 380 PLN Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1999 Powierzchnia całkowita : 2 300 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 2 200 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 440 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
38,50m2; 31m2; 28m2 - możliwe wynajęcie mniejszej powierzchni.
Koszty eksploatacji 41,48 zł/m2
Koszt energii elektrycznej 7,20 zł/m2
W budynku jest winda.
Sala konferencyjna na 10 osób w budynku.
Powierzchnia wyposażona w: klimatyzację, sieć teleinformatyczną, światłowód.
? 24 h recepcja, ochrona i monitoring
? najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód;
? winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych ;
? wysokie pomieszczenia z dużymi oknami
otwieralno-uchylnymi;
? klimatyzacja we wszystkich lokalach
? sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu;
? woda źródlana ogólnodostępna w budynku;
? podwójne zasilanie budynku;
? parking strzeżony,
? sklep Żabka i restauracja w budynku;
? paczkomat Inpost na zewnątrz budynku
? 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness
? spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół
budynk
Budynek:
Kameralny budynek biurowy położony w centrum Wilanowa, w odległości 1 km od Pałacu i Parku Wilanowskiego, oddalony około 8 km od Śródmieścia, lotniska Chopina, Dworca Centralnego. Budynek oferuje 2200 m2 powierzchni biurowej, typowe piętro to powierzchnia 440 m2 a minimalny moduł biurowy to 31 m2. Standard budynku: wysokie pomieszczenia, dobrze nasłonecznione, miejsca parkingowe przed budynkiem. W budynku znajduje się recepcja, klimatyzacja, łączę internetowe 20 Mb, monitoring, alarm, kamery, udogodnienia dla niepełnosprawnych, winda. Budynek posiada podwójne niezależne zasilanie elektryczne, wytrzymałość stropów 1000 kg/m2.
? 24 h recepcja, ochrona i monitoring
? najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód
? winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych
? wysokie pomieszczenia z dużymi oknami
otwieralno-uchylnymi
? klimatyzacja we wszystkich lokalach
? sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu
? woda źródlana ogólnodostępna w budynku
? podwójne zasilanie budynku
? parking strzeżony,
? sklep Żabka i restauracja w budynku
? paczkomat Inpost na zewnątrz budynku
? 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness
? spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół
budynk
Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej w cenie 70 PLN/h + VAT (dla najemców budynku)
Miejsca parkingowe w cenie 380 PLN/m-ce + VAT.
Do każdej powierzchni doliczany jest koszt energii elektrycznej - 7,20 PLN/m2 + VAT
Możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 41,48 PLN Min. okres najmu (lat) : 2 Parking naziemny - miejsce : 380 PLN Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 1999 Powierzchnia całkowita : 2 300 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 2 200 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 440 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
- powierzchnia: 97 m2
- piętro: 3 piętro
- liczba pięter w budynku: 3 piętrowy
- rok budowy: 1999
- numer oferty: 22725/PBW/MAX
- data ostatniej aktualizacji: 16 Listopad 2024
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00