Lokal biurowy do wynajęcia, 74 m², Warszawa, Mokotów, Grażyny
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Mokotów • Grażyny
5 906 zł
• 74 m²
80 zł za m2
80 zł za m2
3 piętro • budynek 3 piętrowy • Rok budowy: 1960
Kontakt
Biuro gotowe do wejścia.
WC na częściach wspólnych.
Powierzchnia biura brutto.
• Ekonomiczne, niewielkie biura w biurowcu na Górnym Mokotowie
• Doskonałe miejsce na siedzibę małej firmy, biuro dla pracowników
• W okolicy liczne urzędy, firmy usługowe, sklepy, restauracje
• Na parterze recepcja
• Zaplecze konferencyjne – możliwość wynajęcia sal konferencyjnych o zróżnicowanej pow. na godz. w cenie 70-350 zł/godzina. Możliwość wynajęcia sprzętu multimedialnego.
• Zaplecze hotelowe – możliwość wynajęcia pokoi hotelowych dla gości i kontrahentów na terenie inwestycji.
• Bufet dla najemców i gości
• Zróżnicowana konfiguracja dostępnych powierzchni
• W biurowcu można wynająć pojedynczy pokój np. 13 m2 - jak również samodzielne biuro np. o pow. 47,8 lub 80,9m 2 (3-5 połączonych pokoi)
• Możliwość organizacji aneksu kuchennego na wynajmowanej pow. bez dostępu do wody
• Warunki umowy: proponowana umowa na czas nieokreślony z 3 mies. wypowiedzeniem; kaucja w wys. 1 mies. czynszu
• Standard powierzchni: otwierane okna, wykładzina, okablowanie telefoniczne i elektryczne, całodobowa ochrona, WC na pow. wspólnych
• Dogodny dojazd komunikacją miejską – tramwaj, autobus, 10 min do stacji Metro Racławicka
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 11,00 PLN Min. okres najmu (lat) : 24 Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Nie Okablowanie elektryczne : Nie Okablowanie telefoniczne : Nie
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Nie Monitoring : Nie Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Nie Czujniki dymu : Nie Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 1960 Powierzchnia biurowa netto : 20 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 200 m2 Kondygnacje naziemne : 4 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
WC na częściach wspólnych.
Powierzchnia biura brutto.
• Ekonomiczne, niewielkie biura w biurowcu na Górnym Mokotowie
• Doskonałe miejsce na siedzibę małej firmy, biuro dla pracowników
• W okolicy liczne urzędy, firmy usługowe, sklepy, restauracje
• Na parterze recepcja
• Zaplecze konferencyjne – możliwość wynajęcia sal konferencyjnych o zróżnicowanej pow. na godz. w cenie 70-350 zł/godzina. Możliwość wynajęcia sprzętu multimedialnego.
• Zaplecze hotelowe – możliwość wynajęcia pokoi hotelowych dla gości i kontrahentów na terenie inwestycji.
• Bufet dla najemców i gości
• Zróżnicowana konfiguracja dostępnych powierzchni
• W biurowcu można wynająć pojedynczy pokój np. 13 m2 - jak również samodzielne biuro np. o pow. 47,8 lub 80,9m 2 (3-5 połączonych pokoi)
• Możliwość organizacji aneksu kuchennego na wynajmowanej pow. bez dostępu do wody
• Warunki umowy: proponowana umowa na czas nieokreślony z 3 mies. wypowiedzeniem; kaucja w wys. 1 mies. czynszu
• Standard powierzchni: otwierane okna, wykładzina, okablowanie telefoniczne i elektryczne, całodobowa ochrona, WC na pow. wspólnych
• Dogodny dojazd komunikacją miejską – tramwaj, autobus, 10 min do stacji Metro Racławicka
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 11,00 PLN Min. okres najmu (lat) : 24 Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Nie Okablowanie elektryczne : Nie Okablowanie telefoniczne : Nie
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Nie Monitoring : Nie Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Nie Czujniki dymu : Nie Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 1960 Powierzchnia biurowa netto : 20 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 200 m2 Kondygnacje naziemne : 4 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
- powierzchnia: 74 m2
- piętro: 3 piętro
- liczba pięter w budynku: 3 piętrowy
- rok budowy: 1960
- numer oferty: 23759/PBW/MAX
- data dodania: 21 Październik 2024
- data ostatniej aktualizacji: 11 Grudzień 2024
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00