Lokal biurowy do wynajęcia, 522 m², Warszawa, Mokotów, Bukowińska
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Mokotów • Bukowińska
34 030 zł
• 522 m²
65 zł za m2
65 zł za m2
10 piętro • budynek 10 piętrowy • Rok budowy: 2004
Kontakt
Biuro zajmuje całe 10 piętro budynku biurowego na Mokotowie przy M1 Wilanowska.
Powierzchnia biurowa składa się z dwóch modułów na piętrze dla wyłącznego korzystania przez jednego Najemcę.
Można wynająć jeden moduł 258,24mkw netto.
Obecny układ biura:
3 pokoje biurowe,sala spotkań, open space,kuchnia,pomieszczenie archiwumDrugi moduł na piętrze ma układ:
4-5 pokoje biurowe,sala spotkań, open space ok 65 m²,aneks kuchenny,pomieszczenie techniczne na serwerownię
Możliwe zmiany w aranżacji powierzchni biurowej pod potrzeby przyszłego Najemcy.
Zostanie sporządzona atrakcyjna oferta bezpośrednio pod klienta i jego potrzeby po obejrzeniu biura.
Zapraszam do kontaktu.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się na Mokotowie, tuż przy stacji Metro Wilanowska i dużym węźle komunikacyjnym - tramwaje, autobusy miejskie i linie podmiejskie.
Powierzchnia typowego piętra wynosi około 550 m2. Wyposażony jest w klimatyzację, uchylne okna oraz nowoczesne kable światłowodowe i bezpieczeństwa.
W bliskim sąsiedztwie budynku znajdują się sklepy, restauracje, punkty usługowe.
Obiekt o charakterystycznej architekturze, wnętrza doskonale doświetlone światłem dziennym, powierzchnie biurowe dobrze dzielą się na gabinety oraz open space.
Lokalizacja:
Do głównego PKP Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Do międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina odległość około 17 minutEnglish description:
The office occupies the entire 10th floor of an office building in Mokotów at M1 Wilanowska.
The office space consists of two modules per floor for the exclusive use of one Tenant.
Current office layout:
3 office rooms,meeting room,open space,kitchen,archive roomThe second module on the floor has a layout:
4-5 office rooms,meeting room,open space approx. 65 m²,kitchenette,technical room for server room
Possible changes in the arrangement of office space to suit the needs of the future Tenant.
An attractive offer will be made directly to the client and his needs after viewing the office.
Just call me.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 29,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 2,00 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking podziemny - miejsce : 100 EUR
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 7 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 6 152 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 517 m2 Kondygnacje naziemne : 12 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak Współ. miejsc parkingowych : 95
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 7101 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:34030
Powierzchnia biurowa składa się z dwóch modułów na piętrze dla wyłącznego korzystania przez jednego Najemcę.
Można wynająć jeden moduł 258,24mkw netto.
Obecny układ biura:
3 pokoje biurowe,sala spotkań, open space,kuchnia,pomieszczenie archiwumDrugi moduł na piętrze ma układ:
4-5 pokoje biurowe,sala spotkań, open space ok 65 m²,aneks kuchenny,pomieszczenie techniczne na serwerownię
Możliwe zmiany w aranżacji powierzchni biurowej pod potrzeby przyszłego Najemcy.
Zostanie sporządzona atrakcyjna oferta bezpośrednio pod klienta i jego potrzeby po obejrzeniu biura.
Zapraszam do kontaktu.
Budynek:
Budynek biurowy mieszczący się na Mokotowie, tuż przy stacji Metro Wilanowska i dużym węźle komunikacyjnym - tramwaje, autobusy miejskie i linie podmiejskie.
Powierzchnia typowego piętra wynosi około 550 m2. Wyposażony jest w klimatyzację, uchylne okna oraz nowoczesne kable światłowodowe i bezpieczeństwa.
W bliskim sąsiedztwie budynku znajdują się sklepy, restauracje, punkty usługowe.
Obiekt o charakterystycznej architekturze, wnętrza doskonale doświetlone światłem dziennym, powierzchnie biurowe dobrze dzielą się na gabinety oraz open space.
Lokalizacja:
Do głównego PKP Warszawa Centralna o około 15 minut jazdy samochodem. Do międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina odległość około 17 minutEnglish description:
The office occupies the entire 10th floor of an office building in Mokotów at M1 Wilanowska.
The office space consists of two modules per floor for the exclusive use of one Tenant.
Current office layout:
3 office rooms,meeting room,open space,kitchen,archive roomThe second module on the floor has a layout:
4-5 office rooms,meeting room,open space approx. 65 m²,kitchenette,technical room for server room
Possible changes in the arrangement of office space to suit the needs of the future Tenant.
An attractive offer will be made directly to the client and his needs after viewing the office.
Just call me.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 29,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 2,00 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking podziemny - miejsce : 100 EUR
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 7 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 6 152 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 517 m2 Kondygnacje naziemne : 12 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak Współ. miejsc parkingowych : 95
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 7101 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:34030
- powierzchnia: 522 m2
- piętro: 10 piętro
- liczba pięter w budynku: 10 piętrowy
- rok budowy: 2004
- numer oferty: 23790/PBW/MAX
- data dodania: 29 Październik 2024
- data ostatniej aktualizacji: 12 Grudzień 2024
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00