Lokal biurowy do wynajęcia, 93 m², Warszawa, Mokotów, Antoniego Józefa Madalińskiego













biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Mokotów • Antoniego Józefa Madalińskiego
7 400 zł
• 93 m²
80 zł za m2
80 zł za m2
5 pomieszczeń • 1 piętro • budynek 3 piętrowy • Rok budowy: 2004
Kontakt
Luksusowe biuro do wynajęcia, Mokotów.
Biuro urządzone w nowoczesnym stylu, zachwyca elegancją i funkcjonalnością. Wysokiej klasy meble, podkreślają wyjątkowy charakter wnętrza. Fotele biurowe to połączenie wyrafinowanego desingu. Przemyślane szafy i regały, zapewniają optymalne przechowywanie dokumentów.
Przestrzeń zaprojektowana z dbałością o każdy detal, to gwarancja inspiracji dla każdego pracownika.
Rozkład pomieszczeń:
hall wejściowy z ladą recepcyjną i kanapą - ok. 15 m2sala konferencyjna ok 20 m2 - stół na 10 osób,3 gabinety - 10 mkw., 13 mkw. i 18 mkw. kuchnia biurowa - 5,40 mkw. - pełne nowoczesne wyposażenie AGD,WCKażde pomieszczenie przemyślane oraz dopracowane w każdym detalu. Jasne wnętrza, wysokie sufity oraz nowoczesne wykończenie sprawiają, że to idealne miejsce dla kreatywnych osób, Startupów, architektów czy specjalistów IT.
Biuro gotowe do wejścia.
Reprezentacyjna klatka schodowa oraz wejście do budynku z możliwością dowolnej reklamy swojego biura.
Funkcjonalność w otoczeniu zieleni Mokotowa sprawia, że to doskonałe biuro dla firm ceniących prestiż, wygodę i nowoczesny desing.
Jedno miejsce parkingowe w garażu podziemnym - dodatkowo płatne. Wokół budynku - strefa płatnego parkowania, pozwalająca swobodne znalezienie miejsca.
Zapraszam do kontaktu.
English description:
Separate, beautifully designed office module.
entry hall withreception counter and sofa - about 15 sqmconference room about 20 sqm - table for 10 people,3 offices - 10 sqm, 13 sqm and 18 sqm office kitchen - 5.40 sqm. - fully equipped,WCEvery room thoughtfully designed and refined in every detail. Kitchen perfectly equipped, bathroom. Furniture - desks, armchairs, bookcases.
Representative staircase and the entrance to the building with the possibility of any advertising your office.
Prestigious address in Mokotów.
Space suitable for design office, consulting, sales services, architectural studio or notary office.
Building from 2004 in very good condition.
One parking space in underground garage - extra paid. Around the building - paid parking zone.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN
Podstawowe Stan lokalu : Luksusowy Pomieszczeń : 5
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie elektryczne : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Alarm : Tak
Media i wyposażenie Ogrzewanie : CO miejskie, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Gaz : Nie Liczba osobnych toalet : 1
Miejsca parkingowe Parking podziemny : 1
Budynek Rodzaj budynku : Apartamentowiec Rok budowy : 2004 Winda : Tak Liczba pięter : 3
Bezpieczeństwo budynku Monitoring : Tak Ochrona : Tak Recepcja : Tak Domofon : Tak
Czynsz zawiera: Czynsz administracyjny : Tak Woda : Tak Ogrzewanie : Tak Prąd : Nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Biuro urządzone w nowoczesnym stylu, zachwyca elegancją i funkcjonalnością. Wysokiej klasy meble, podkreślają wyjątkowy charakter wnętrza. Fotele biurowe to połączenie wyrafinowanego desingu. Przemyślane szafy i regały, zapewniają optymalne przechowywanie dokumentów.
Przestrzeń zaprojektowana z dbałością o każdy detal, to gwarancja inspiracji dla każdego pracownika.
Rozkład pomieszczeń:
hall wejściowy z ladą recepcyjną i kanapą - ok. 15 m2sala konferencyjna ok 20 m2 - stół na 10 osób,3 gabinety - 10 mkw., 13 mkw. i 18 mkw. kuchnia biurowa - 5,40 mkw. - pełne nowoczesne wyposażenie AGD,WCKażde pomieszczenie przemyślane oraz dopracowane w każdym detalu. Jasne wnętrza, wysokie sufity oraz nowoczesne wykończenie sprawiają, że to idealne miejsce dla kreatywnych osób, Startupów, architektów czy specjalistów IT.
Biuro gotowe do wejścia.
Reprezentacyjna klatka schodowa oraz wejście do budynku z możliwością dowolnej reklamy swojego biura.
Funkcjonalność w otoczeniu zieleni Mokotowa sprawia, że to doskonałe biuro dla firm ceniących prestiż, wygodę i nowoczesny desing.
Jedno miejsce parkingowe w garażu podziemnym - dodatkowo płatne. Wokół budynku - strefa płatnego parkowania, pozwalająca swobodne znalezienie miejsca.
Zapraszam do kontaktu.
English description:
Separate, beautifully designed office module.
entry hall withreception counter and sofa - about 15 sqmconference room about 20 sqm - table for 10 people,3 offices - 10 sqm, 13 sqm and 18 sqm office kitchen - 5.40 sqm. - fully equipped,WCEvery room thoughtfully designed and refined in every detail. Kitchen perfectly equipped, bathroom. Furniture - desks, armchairs, bookcases.
Representative staircase and the entrance to the building with the possibility of any advertising your office.
Prestigious address in Mokotów.
Space suitable for design office, consulting, sales services, architectural studio or notary office.
Building from 2004 in very good condition.
One parking space in underground garage - extra paid. Around the building - paid parking zone.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN
Podstawowe Stan lokalu : Luksusowy Pomieszczeń : 5
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie elektryczne : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Alarm : Tak
Media i wyposażenie Ogrzewanie : CO miejskie, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Gaz : Nie Liczba osobnych toalet : 1
Miejsca parkingowe Parking podziemny : 1
Budynek Rodzaj budynku : Apartamentowiec Rok budowy : 2004 Winda : Tak Liczba pięter : 3
Bezpieczeństwo budynku Monitoring : Tak Ochrona : Tak Recepcja : Tak Domofon : Tak
Czynsz zawiera: Czynsz administracyjny : Tak Woda : Tak Ogrzewanie : Tak Prąd : Nie
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
- powierzchnia: 93 m2
- piętro: 1 piętro
- liczba pięter w budynku: 3 piętrowy
- liczba pokoi: 5 pomieszczeń
- rok budowy: 2004
- ogrzewanie: miejskie
- numer oferty: 7333/LBW/MAX
- data dodania: 22 Styczeń 2025
- data ostatniej aktualizacji: 16 Kwiecień 2025
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00