Lokal biurowy do wynajęcia, 220 m², Warszawa, Śródmieście, Al. Jerozolimskie











biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Śródmieście • Al. Jerozolimskie
23 195 zł
• 220 m²
105 zł za m2
105 zł za m2
5 piętro • budynek 5 piętrowy • Rok budowy: 1898
Kontakt
Prezentujemy Państwu eleganckie i bardzo funkcjonale biuro w al. Jerozolimskich w pobliżu Dworca Centralnego.
Na powierzchni 210, 8 m2 (220,29m2 brutto uwzględnia współczynnik pow. wspólnych) mieści się: 6 gabinetów, obszerna recepcja na 2 stanowiska pracy, kuchnia z miejscem do spożywania posiłków, 2 toalety. Dogodny rozkład pomieszczeń, liczne przeszklenia, wysokiej jakości materiały wykończeniowe, stwarzają klimat do wygodnej i twórczej pracy.
Biuro doskonałe dla kancelarii prawnej, biura projektowego, reprezentacyjnej siedziby firmy.
Budynek:
Odrestaurowana, prestiżowa kamienica biurowa klasy A położona w ścisłym centrum Warszawy. Możliwość dostosowania pow. do indywidualnych wymagań najemcy. Całodobowa recepcja, ochrona, kontrola dostępu.
Na poziomach od -1 do 1 zlokalizowano powierzchnie usługowo-handlowe (restauracje, sklepy). Pozostała część kamienicy to elegancka przestrzeń biurowa.
Powierzchnie biurowe oferowane w kamienicy Lipiński Passage, to samodzielne biura z własną łazienką i kuchnią. Elastyczne warunki najmu. Możliwość dopasowania układu powierzchni do potrzeb najemcy.
Lokalizacja:
Lokalizacja budynku przy Al. Jerozolimskich w ścisłym Centrum przy Dworcu Centralnym, zapewnia najemcom doskonałe połączenie ze wszystkimi częściami miasta. Szybki dostęp do wszystkich środków komunikacji miejskiej (metro, tramwaj, autobus, kolej).English description:
We present to you an elegant and very functional office in Jerozolimskie Avenue near the Central Railway Station.
In the area of 210, 8 m2 (220.29 m2 bruuto taking into account the common area ratio) is located: 6 offices, a spacious reception area for 2 workstations, a kitchen with a dining area, 2 toilets. Convenient layout of the rooms, numerous glazings, high quality finishing materials create an atmosphere for comfortable and creative work.
Office perfect for a law firm, design office, prestigious company seat.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 41,18 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Kamienica
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 1898 Powierzchnia całkowita : 5 818 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 3 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 500 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 4840 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:23195
Na powierzchni 210, 8 m2 (220,29m2 brutto uwzględnia współczynnik pow. wspólnych) mieści się: 6 gabinetów, obszerna recepcja na 2 stanowiska pracy, kuchnia z miejscem do spożywania posiłków, 2 toalety. Dogodny rozkład pomieszczeń, liczne przeszklenia, wysokiej jakości materiały wykończeniowe, stwarzają klimat do wygodnej i twórczej pracy.
Biuro doskonałe dla kancelarii prawnej, biura projektowego, reprezentacyjnej siedziby firmy.
Budynek:
Odrestaurowana, prestiżowa kamienica biurowa klasy A położona w ścisłym centrum Warszawy. Możliwość dostosowania pow. do indywidualnych wymagań najemcy. Całodobowa recepcja, ochrona, kontrola dostępu.
Na poziomach od -1 do 1 zlokalizowano powierzchnie usługowo-handlowe (restauracje, sklepy). Pozostała część kamienicy to elegancka przestrzeń biurowa.
Powierzchnie biurowe oferowane w kamienicy Lipiński Passage, to samodzielne biura z własną łazienką i kuchnią. Elastyczne warunki najmu. Możliwość dopasowania układu powierzchni do potrzeb najemcy.
Lokalizacja:
Lokalizacja budynku przy Al. Jerozolimskich w ścisłym Centrum przy Dworcu Centralnym, zapewnia najemcom doskonałe połączenie ze wszystkimi częściami miasta. Szybki dostęp do wszystkich środków komunikacji miejskiej (metro, tramwaj, autobus, kolej).English description:
We present to you an elegant and very functional office in Jerozolimskie Avenue near the Central Railway Station.
In the area of 210, 8 m2 (220.29 m2 bruuto taking into account the common area ratio) is located: 6 offices, a spacious reception area for 2 workstations, a kitchen with a dining area, 2 toilets. Convenient layout of the rooms, numerous glazings, high quality finishing materials create an atmosphere for comfortable and creative work.
Office perfect for a law firm, design office, prestigious company seat.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 41,18 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Dostępne w budynku : restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Kamienica
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 1898 Powierzchnia całkowita : 5 818 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 3 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 500 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 4840 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:23195
- powierzchnia: 220 m2
- piętro: 5 piętro
- liczba pięter w budynku: 5 piętrowy
- rok budowy: 1898
- numer oferty: 24384/PBW/MAX
- data dodania: 10 Marzec 2025
- data ostatniej aktualizacji: 16 Marzec 2025
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00