Lokal biurowy do wynajęcia, 825 m², Michałowice, Stanisława Bodycha
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Michałowice • Stanisława Bodycha
41 250 zł
• 825 m²
50 zł za m2
50 zł za m2
1 piętro • budynek 1 piętrowy • Rok budowy: 2023
Kontakt
W ofercie pierwsze i drugie piętro w obiekcie hadlowo-biurowo-uługowym.
Idealny do prowadzenia biura, ale też całodobowej opieki medycznej lub działalności edukacyjnej (budynki mieszkalne w stosownej odległości od samego budynku).
I piętro - 445m2, wysokość piętra 345cm
IIp 380m2 - wysokość pietra 320cm
Na każdym piętrze możliwość wyodrębnienia pokoi biurowych (na II p jest juz istnieje podział na 6 pokoi).
W budynku znajdują się szerokie klatki schodowe oraz szyb windowy.
Budynek o przenikaniu cieplnym o najwyższych parametrach i standardach (otwierane okna trzyszybowe, aluminiowe witryny i drzwi ewakuacyjne, ocieplenie grafitowe 20 cm). Energetycznie oszczędny.
Duża ilość miejsc parkingowych w tym przypisanych do najemcy.
Teren ogrodzony z dużą bramą wjazdową.
W okolicy osiedla mieszkalne wielorodzinne i jednorodzinne, magazyny.
Pętla autobusowa (400m), stacja kolejki podmiejskiej 1km, autostrada i obwodnica Warszawy w odległości ok 2km. Bardzo dobry dojazd zarówno z pólnocnych jak i z południowych dzielnic Warszawy.
Stan deweloperski zamknięty.
Budynek:
Obiekt biurowo-handlowy zlokalizowany w odległości ok. 1 km od Al. Jerozolimskich, w bezpośrednim sąsiedztwie osiedli nowego Ursusa. Obiekt ma 3 kondygnacje o powierzchni użytkowej 1139 mkw. Charakterystyka ogólna. Obiekt jest dostosowany do wszelkiego rodzaju usług np: medycznych, hotelarskich, biurowych, handlowych, szkół, centrum fitness, centrum rehabilitacji, domu opieki, itp. Główne zalety obiektu: • Osobne niezależne wejścia, szerokie korytarze i klatki schodowe, • Możliwość wydzielania pom. socjalnych, kuchni, łazienek na każdej kondygnacji, • Podjazdy dla niepełnosprawnych, winda, duży parking, • Duże przeszklenia, • Możliwość adaptacji, podział wtórny na mniejsze pomieszczenia. Duża ilość miejsc parkingowych. Budynek z racji swego położenia jest bardzo atrakcyjny dla najemców, wkoło duże osiedla mieszkaniowe, a w sąsiedztwie tereny przeznaczone pod budowę wielorodzinną. Infrastruktura. Budynek będzie wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne mające zapewnić maksymalny komfort najemcom: wentylacje mechaniczną nawiewno-wywiewną (z rekuperacją),klimatyzacje, ogrzewanie gazowe, światłowód, otwierane okna, balkon na II piętrze i inne udogodnienia. Obiekt będzie spełniał wszelkie wymogi sanepidu i ppoż dla placówki medycznej, handlowej, przedszkoli, itp. Powierzchnie kondygnacji: Parter - 442mkw, wysokość 375 cm. I piętro -448mkw, wysokość 345 cm. II piętro - 415 mkw, wysokość 320 cm. Elastyczny projekt architektoniczny zapewnia możliwość aranżacji lokali zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Istnieje możliwość podziału na mniejsze moduły powierzchniowe jak ich scalanie.
Lokalizacja:
Lokalizacja zapewnia doskonały dostęp do komunikacji miejskiej ZTM (200 metrów zajezdnia Regulska) oraz możliwość łatwego wyjazdu na główne arterie miasta (1km metrów Al. Jerozolimskie, Autostrada S2, zaledwie 5 minut jazdy samochodem od Międzynarodowego Lotniska i tylko 15 minut centrum Warszawy).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 10,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 10,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 150 PLN
Standard Klimatyzacja : Tak Biuro serwisowane : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Nie Monitoring : Tak Recepcja : Nie
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2023 Powierzchnia całkowita : 1 305 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 1 139 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 400 m2 Kondygnacje naziemne : 3 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Idealny do prowadzenia biura, ale też całodobowej opieki medycznej lub działalności edukacyjnej (budynki mieszkalne w stosownej odległości od samego budynku).
I piętro - 445m2, wysokość piętra 345cm
IIp 380m2 - wysokość pietra 320cm
Na każdym piętrze możliwość wyodrębnienia pokoi biurowych (na II p jest juz istnieje podział na 6 pokoi).
W budynku znajdują się szerokie klatki schodowe oraz szyb windowy.
Budynek o przenikaniu cieplnym o najwyższych parametrach i standardach (otwierane okna trzyszybowe, aluminiowe witryny i drzwi ewakuacyjne, ocieplenie grafitowe 20 cm). Energetycznie oszczędny.
Duża ilość miejsc parkingowych w tym przypisanych do najemcy.
Teren ogrodzony z dużą bramą wjazdową.
W okolicy osiedla mieszkalne wielorodzinne i jednorodzinne, magazyny.
Pętla autobusowa (400m), stacja kolejki podmiejskiej 1km, autostrada i obwodnica Warszawy w odległości ok 2km. Bardzo dobry dojazd zarówno z pólnocnych jak i z południowych dzielnic Warszawy.
Stan deweloperski zamknięty.
Budynek:
Obiekt biurowo-handlowy zlokalizowany w odległości ok. 1 km od Al. Jerozolimskich, w bezpośrednim sąsiedztwie osiedli nowego Ursusa. Obiekt ma 3 kondygnacje o powierzchni użytkowej 1139 mkw. Charakterystyka ogólna. Obiekt jest dostosowany do wszelkiego rodzaju usług np: medycznych, hotelarskich, biurowych, handlowych, szkół, centrum fitness, centrum rehabilitacji, domu opieki, itp. Główne zalety obiektu: • Osobne niezależne wejścia, szerokie korytarze i klatki schodowe, • Możliwość wydzielania pom. socjalnych, kuchni, łazienek na każdej kondygnacji, • Podjazdy dla niepełnosprawnych, winda, duży parking, • Duże przeszklenia, • Możliwość adaptacji, podział wtórny na mniejsze pomieszczenia. Duża ilość miejsc parkingowych. Budynek z racji swego położenia jest bardzo atrakcyjny dla najemców, wkoło duże osiedla mieszkaniowe, a w sąsiedztwie tereny przeznaczone pod budowę wielorodzinną. Infrastruktura. Budynek będzie wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne mające zapewnić maksymalny komfort najemcom: wentylacje mechaniczną nawiewno-wywiewną (z rekuperacją),klimatyzacje, ogrzewanie gazowe, światłowód, otwierane okna, balkon na II piętrze i inne udogodnienia. Obiekt będzie spełniał wszelkie wymogi sanepidu i ppoż dla placówki medycznej, handlowej, przedszkoli, itp. Powierzchnie kondygnacji: Parter - 442mkw, wysokość 375 cm. I piętro -448mkw, wysokość 345 cm. II piętro - 415 mkw, wysokość 320 cm. Elastyczny projekt architektoniczny zapewnia możliwość aranżacji lokali zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Istnieje możliwość podziału na mniejsze moduły powierzchniowe jak ich scalanie.
Lokalizacja:
Lokalizacja zapewnia doskonały dostęp do komunikacji miejskiej ZTM (200 metrów zajezdnia Regulska) oraz możliwość łatwego wyjazdu na główne arterie miasta (1km metrów Al. Jerozolimskie, Autostrada S2, zaledwie 5 minut jazdy samochodem od Międzynarodowego Lotniska i tylko 15 minut centrum Warszawy).
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 10,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 10,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 150 PLN
Standard Klimatyzacja : Tak Biuro serwisowane : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Nie Monitoring : Tak Recepcja : Nie
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Nie
Informacje o budynku Rok budowy : 2023 Powierzchnia całkowita : 1 305 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 1 139 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 400 m2 Kondygnacje naziemne : 3 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : brak Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
- powierzchnia: 825 m2
- piętro: 1 piętro
- liczba pięter w budynku: 1 piętrowy
- rok budowy: 2023
- numer oferty: 23721/PBW/MAX
- data dodania: 11 Październik 2024
- data ostatniej aktualizacji: 18 Październik 2024
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00