Lokal biurowy do wynajęcia, 190 m², Warszawa, Wola, Skierniewicka











biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Wola • Skierniewicka
18 211 zł
• 190 m²
96 zł za m2
96 zł za m2
1 pomieszczenie • 1 piętro • budynek 1 piętrowy • Rok budowy: 2019
Kontakt
Biuro serwisowane, umeblowane w dzielnicy Wola.
Samodzielny umeblowany moduł biurowy ?
Biuro składa się z:
otwartej powierzchni open space,trzech pokoi biurowych,archiwum,salka konferencyjna albo spotkań,miejsce na recepcję lub powierzchnia lounge, chill out.Kilka aneksów kuchennych na piętrze.
Miesięczny koszt najmu: 38 991 PLN netto.
W cenie najmu zawarte: serwis kawowy, herbata, woda, sprzątanie biura.
Dodatkowo dostępne są budki telefoniczne, salki konferencyjne i większa sala konferencyjna z projektorem.
Budynek:
Wola Retro to biurowa inwestycja zrealizowana na warszawskiej Woli przy ulicy Skierniewickiej 16/20. Nowy biurowiec to harmonijnie połączenie zabytkowego budynku z dwoma nowoczesnymi budynkami biurowymi. Budynek oferuje ok. 24 000 m2 powierzchni biurowej.
Charakterystyczny, istniejący już budynek z lat 30-tych XX w. liczący 4 kondygnacje, został zmodernizowany według współczesnych standardów obiektu biurowo - usługowego. Został on skomponowany z dwoma nowymi budynkami biurowymi w standardzie klasy A, które mają odpowiednio 9 i 14 kondygnacji naziemnych oraz 2 kondygnacje podziemne. Na parterze znajduje się część handlowo-usługowa oraz parking podziemny.
Lokalizacja:
Inwestycja zlokalizowana jest w dynamicznie rozwijającej się części Woli, przy zbiegu ulic Skierniewickiej i Siedmiogrodzkiej, pomiędzy ulicami Kasprzaka i Wolską, w objęciu 2. linii metra. Dogodna odległość węzłów komunikacyjnych oraz głównych dróg pozwala szybko i komfortowo dojechać do każdej części miasta.
English description:
Serviced, furnished office in Wola district.
Separate furnished office module ?
Office consists of:
open space open space,three office rooms,archive,conference or meeting room,space for reception or lounge area, chill out.Multiple kitchenettes on the first floor.
Monthly lease cost: PLN 38,991 net.
Included in the lease price: coffee service, tea, water, office cleaning.
Additional phone booths, meeting rooms and a larger conference room with projector are available.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 35,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,90 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking naziemny - miejsce : 140 EUR Parking podziemny - miejsce : 140 EUR Dostępne w budynku : fitness, kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2019 Powierzchnia całkowita : 24 500 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 22 800 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 600 m2 Kondygnacje naziemne : 14 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Współ. miejsc parkingowych : 110
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 3800 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:18211
Samodzielny umeblowany moduł biurowy ?
Biuro składa się z:
otwartej powierzchni open space,trzech pokoi biurowych,archiwum,salka konferencyjna albo spotkań,miejsce na recepcję lub powierzchnia lounge, chill out.Kilka aneksów kuchennych na piętrze.
Miesięczny koszt najmu: 38 991 PLN netto.
W cenie najmu zawarte: serwis kawowy, herbata, woda, sprzątanie biura.
Dodatkowo dostępne są budki telefoniczne, salki konferencyjne i większa sala konferencyjna z projektorem.
Budynek:
Wola Retro to biurowa inwestycja zrealizowana na warszawskiej Woli przy ulicy Skierniewickiej 16/20. Nowy biurowiec to harmonijnie połączenie zabytkowego budynku z dwoma nowoczesnymi budynkami biurowymi. Budynek oferuje ok. 24 000 m2 powierzchni biurowej.
Charakterystyczny, istniejący już budynek z lat 30-tych XX w. liczący 4 kondygnacje, został zmodernizowany według współczesnych standardów obiektu biurowo - usługowego. Został on skomponowany z dwoma nowymi budynkami biurowymi w standardzie klasy A, które mają odpowiednio 9 i 14 kondygnacji naziemnych oraz 2 kondygnacje podziemne. Na parterze znajduje się część handlowo-usługowa oraz parking podziemny.
Lokalizacja:
Inwestycja zlokalizowana jest w dynamicznie rozwijającej się części Woli, przy zbiegu ulic Skierniewickiej i Siedmiogrodzkiej, pomiędzy ulicami Kasprzaka i Wolską, w objęciu 2. linii metra. Dogodna odległość węzłów komunikacyjnych oraz głównych dróg pozwala szybko i komfortowo dojechać do każdej części miasta.
English description:
Serviced, furnished office in Wola district.
Separate furnished office module ?
Office consists of:
open space open space,three office rooms,archive,conference or meeting room,space for reception or lounge area, chill out.Multiple kitchenettes on the first floor.
Monthly lease cost: PLN 38,991 net.
Included in the lease price: coffee service, tea, water, office cleaning.
Additional phone booths, meeting rooms and a larger conference room with projector are available.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 35,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,90 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking naziemny - miejsce : 140 EUR Parking podziemny - miejsce : 140 EUR Dostępne w budynku : fitness, kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2019 Powierzchnia całkowita : 24 500 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 22 800 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 600 m2 Kondygnacje naziemne : 14 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Współ. miejsc parkingowych : 110
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 3800 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:18211
- powierzchnia: 190 m2
- piętro: 1 piętro
- liczba pięter w budynku: 1 piętrowy
- liczba pokoi: 1 pomieszczenie
- rok budowy: 2019
- numer oferty: 25124/PBW/MAX
- data dodania: 16 Październik 2025
- data ostatniej aktualizacji: 16 Październik 2025
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00