Lokal biurowy do wynajęcia, 250 m², Warszawa, Wawer, Kosmatki

biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Wawer • Kosmatki

15 500  • 250 
62 zł za m2

1 pomieszczenie • 3 piętro • budynek 3 piętrowy • Rok budowy: 2020

 Kontakt

Nowoczesny moduł biurowy – 250 m²
Do wynajęcia atrakcyjna powierzchnia biurowa o metrażu 250 m², zaprojektowana z myślą o komforcie i funkcjonalności. Lokal składa się z pieciu przestronnych pokoi i sali konferencyjnej o zróżnicowanej wielkości, co pozwala na elastyczne dostosowanie przestrzeni do potrzeb najemcy.
Kluczowe cechy:
Nowoczesny design: Biuro wyróżnia się dużymi przeszkleniami – ściany ze szkła oraz szklane drzwi do pokoi zapewniają doskonałe doświetlenie wnętrz i nowoczesny charakter przestrzeni.Komfortowe warunki pracy: Pomieszczenia są klimatyzowane, co gwarantuje odpowiednią temperaturę przez cały rok.Funkcjonalne zaplecze: Do dyspozycji najemcy pozostają toalety, w pełni wyposażony aneks kuchenny oraz serwerownia, co zapewnia pełną funkcjonalność biura.Dzięki przemyślanemu układowi i wysokiemu standardowi wykończenia, lokal idealnie nadaje się na siedzibę firmy poszukującej reprezentacyjnej i komfortowej przestrzeni do pracy.

Budynek:
Zespół hotelowo-biurowy składa się z budynku Hotelowego (***), w którym znajdzie się 100 pokoi gościnnych, zaplecze konferencyjne, restauracja, bar oraz miejsce pracy co workingowej oraz części przeznaczonej na powierzchnie biurowe pod wynajem, ok. 4.000 m2.
Budynek zlokalizowany jest w gminie Wawer w Warszawie.
W terenie zaprojektowano 138 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie stanowiska postojowe mają wymiary 2,50x5,00m. Stanowiska dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano 3,60x5.00.
Nowoczesny charakter elewacji zapewnia odpowiedni dobór okładzin elewacyjnych z dominacją płyt granitowych. Budynek biurowy, który funkcjonalnie składa się z części biurowej (kondygnacje 2-5 i 2-4) oraz garażu otwartego na pierwszej kondygnacji. W centralnej części budynku jedna klatka schodowa i winda. W budynku hotelowym, na parterze obok głównego hallu wejściowego z recepcją, przewidziano restaurację z zapleczem kuchennym. Na piętrach 1-6, znajdują się pokoje hotelowe oraz towarzyszące funkcje usługowe (sale konferencyjne, pomieszczenia odnowy biologicznej, fitness). W budynku biurowym, na parterze zaprojektowano hall wejściowy z recepcją oraz zespół pomieszczeń technicznych. Pozostałą część tej kondygnacji zajmuje otwarty garaż. Na piętrach 1-4, po obwodzie budynku, znajdują się pomieszczenia biurowe typu open space, do aranżacji przez najemców. W strefie centralnej znajdują się sanitariaty oraz zaplecze socjalno-techniczne.
.

Zapraszam do kontaktu i na prezentacje obiektu.English description:
Modern office unit - 250 m2
Attractive 250 m2 office space for rent, designed with comfort and functionality in mind. The premises consist of five spacious rooms and a conference room of varying size, which allows for flexible adjustment of the space to the tenant's needs.
Key features:
Modern design: The office is distinguished by large glazed areas - walls of glass and glass doors to the rooms provide excellent interior lighting and modern character of the space.Comfortable working conditions: The premises are air-conditioned, which guarantees the right temperature all year round.Functional facilities: Toilets, a fully equipped kitchenette and a server room are at the tenant's disposal, which ensures full functionality of the office.Thanks to its well-thought-out layout and high standard of finish, the premises are ideal for the headquarters of a company looking for a representative and comfortable work space.
.

Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 23,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 10,00 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking naziemny - miejsce : 280 PLN
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2020 Powierzchnia całkowita : 4 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 2 500 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 500 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : tak
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
  • powierzchnia: 250 m2
  • piętro: 3 piętro
  • liczba pięter w budynku: 3 piętrowy
  • liczba pokoi: 1 pomieszczenie
  • rok budowy: 2020
  • numer oferty: 24098/PBW/MAX
  • data ostatniej aktualizacji: 17 Październik 2025


Dane kontaktowe

Logo agencji

Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.

ul. Skierniewicka 10A/10A01-230 Warszawa

tel: +48 22 530 60 00

Tadeusz Wójcicki

tel: +48 22 185 38 45

Osoba do kontaktu: Tadeusz Wójcicki