Lokal biurowy do wynajęcia, 1500 m², Warszawa, Ochota, Al. Jerozolimskie
biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Ochota • Al. Jerozolimskie
89 857 zł
• 1500 m²
60 zł za m2
60 zł za m2
3 piętro • budynek 3 piętrowy • Rok budowy: 2004
Kontakt
Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni o wielkości 1500 m2, położonej na 3 piętrze nowoczesnego budynku.
Dzięki specyfikacji technicznej, Właściciel może dostosować przestrzeń do wysokich standardów, czy to jako przestrzeń biurowa, magazynowa, Data Center czy archiwum.
Dodatkowo, efektywna wentylacja, klimatyzacja i liczne udogodnienia zapewniają wygodę i komfort pracy.
W tej chwili biuro podzielone jest na kilka modułów i open space'ów dostosowanych do pracy od 8 do 24 osób, eleganckiego biura Zarządu, dużego, zamykanego magazynu, salek konferencyjnych, gabinetów do pracy, salek spotkań oraz pomieszczeń socjalnych.
Większość powierzchni jest umeblowana. Stanowiska pracy wyposażone są w biurka, fotele oraz szafki, salki konferencyjne w stoły i fotele, kuchnia w meble kuchenne, stoliki oraz krzesła a magazyn w regały. Przestrzeń wspólna zabudowana jest robionymi na zamówienie szafami na dokumenty.
Prezentowane zdjęcia przedstawiają standard wykończenia i wyposażenia powierzchni.
Właściciel jest gotowy do stworzenia nowej, dostosowanej aranżacji.
Długość najmu, warunki finansowe i szczegóły umowy są elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta.
Budynek:
Zapraszamy do nowoczesnego kompleksu biurowego położonego w doskonałej lokalizacji przy ul. Opaczewskiej i Al. Jerozolimskich.
Ten przestronny kompleks oferuje łączną powierzchnię biurową wynoszącą 30 000 m2, idealną dla różnorodnych przedsiębiorstw.
Budynek został zaprojektowany z myślą o najwyższej jakości pracy i komfortu. Znajduje się w nim aż 4 szybkobieżne windy, zapewniające szybkie i wygodne przemieszczanie się między piętrami. Dzięki doskonałej lokalizacji, nasi najemcy mogą łatwo dotrzeć zarówno do Centrum miasta, jak i na trasy wylotowe w kierunku południowym i zachodnim.
Wysokość powierzchni od 3 do 4,6 m.
Biura są wyjątkowo nowoczesne i przestronne, dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się firm. Każda przestrzeń biurowa oferuje wysokiej jakości wykończenie i elastyczny układ, umożliwiający swobodną aranżację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zastosowane technologie i materiały są zgodne z najnowszymi trendami, co sprzyja wydajności pracy i podnosi atrakcyjność przestrzeni.
Kompleks biurowy to idealne miejsce dla firm, które cenią sobie wygodę, funkcjonalność i dostęp do dogodnych połączeń komunikacyjnych. Zapewniamy inspirujące otoczenie, które sprzyja kreatywności i efektywności pracy.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Parking naziemny - miejsce : 35 EUR Parking podziemny - miejsce : 70 EUR Dostępne w budynku : bankomat, fitness, kawiarnia, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 32 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 30 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 4 500 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 18750 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:89857
Dzięki specyfikacji technicznej, Właściciel może dostosować przestrzeń do wysokich standardów, czy to jako przestrzeń biurowa, magazynowa, Data Center czy archiwum.
Dodatkowo, efektywna wentylacja, klimatyzacja i liczne udogodnienia zapewniają wygodę i komfort pracy.
W tej chwili biuro podzielone jest na kilka modułów i open space'ów dostosowanych do pracy od 8 do 24 osób, eleganckiego biura Zarządu, dużego, zamykanego magazynu, salek konferencyjnych, gabinetów do pracy, salek spotkań oraz pomieszczeń socjalnych.
Większość powierzchni jest umeblowana. Stanowiska pracy wyposażone są w biurka, fotele oraz szafki, salki konferencyjne w stoły i fotele, kuchnia w meble kuchenne, stoliki oraz krzesła a magazyn w regały. Przestrzeń wspólna zabudowana jest robionymi na zamówienie szafami na dokumenty.
Prezentowane zdjęcia przedstawiają standard wykończenia i wyposażenia powierzchni.
Właściciel jest gotowy do stworzenia nowej, dostosowanej aranżacji.
Długość najmu, warunki finansowe i szczegóły umowy są elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta.
Budynek:
Zapraszamy do nowoczesnego kompleksu biurowego położonego w doskonałej lokalizacji przy ul. Opaczewskiej i Al. Jerozolimskich.
Ten przestronny kompleks oferuje łączną powierzchnię biurową wynoszącą 30 000 m2, idealną dla różnorodnych przedsiębiorstw.
Budynek został zaprojektowany z myślą o najwyższej jakości pracy i komfortu. Znajduje się w nim aż 4 szybkobieżne windy, zapewniające szybkie i wygodne przemieszczanie się między piętrami. Dzięki doskonałej lokalizacji, nasi najemcy mogą łatwo dotrzeć zarówno do Centrum miasta, jak i na trasy wylotowe w kierunku południowym i zachodnim.
Wysokość powierzchni od 3 do 4,6 m.
Biura są wyjątkowo nowoczesne i przestronne, dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się firm. Każda przestrzeń biurowa oferuje wysokiej jakości wykończenie i elastyczny układ, umożliwiający swobodną aranżację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zastosowane technologie i materiały są zgodne z najnowszymi trendami, co sprzyja wydajności pracy i podnosi atrakcyjność przestrzeni.
Kompleks biurowy to idealne miejsce dla firm, które cenią sobie wygodę, funkcjonalność i dostęp do dogodnych połączeń komunikacyjnych. Zapewniamy inspirujące otoczenie, które sprzyja kreatywności i efektywności pracy.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Parking naziemny - miejsce : 35 EUR Parking podziemny - miejsce : 70 EUR Dostępne w budynku : bankomat, fitness, kawiarnia, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 32 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 30 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 4 500 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 18750 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:89857
- powierzchnia: 1500 m2
- piętro: 3 piętro
- liczba pięter w budynku: 3 piętrowy
- rok budowy: 2004
- numer oferty: 24194/PBW/MAX
- data dodania: 24 Styczeń 2025
- data ostatniej aktualizacji: 24 Styczeń 2025
Dane kontaktowe
Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A 01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00