Lokal biurowy do wynajęcia, 698 m², Warszawa, Ochota, al. Aleje Jerozolimskie















biuro • do wynajęcia • rynek wtórny • Warszawa • Ochota • al. Aleje Jerozolimskie
45 158 zł
• 698 m²
65 zł za m2
65 zł za m2
1 pomieszczenie • 2 piętro • budynek 2 piętrowy • Rok budowy: 2001
Kontakt
Powierzchnia biurowa łączy efektywność z komfortem pracy, różnorodne strefy dopasowane do potrzeb nowoczesnej organizacji.
Zaprojektowany układ optymalne wykorzystuje przestrzeń i elastyczność aranżacji.
Kluczowe cechy ukłau:
Recepcja/Wejście: widoczne jest wyznaczone wejście oraz przestrzeń, która może służyć jako recepcja lub poczekalnia dla gości.
Wzdłuż głównych korytarzy zlokalizowanych są zamknięte biura (gabinety), idealne dla kadry zarządzającej, zespołów wymagających ciszy i skupienia, lub działów poufnych,
Strefy Open-Space: otwarte przestrzenie (open-space) dla współpracy i komunikacji,
Sale konferencyjne i spotkań: duża sala (kolor turkusowy/zielony) z długim stołem, idealna na spotkania zarządu, szkolenia i prezentacje dla większej liczby osób,Mniejsza salka spotkań,Duża strefa Kuchenna: w centrum planu zlokalizowana jest większa przestrzeń socjalna lub breakout area, która może pełnić funkcję kuchni, miejsca do nieformalnych spotkań i relaksu,Mniejsza kuchnia, coffee point,Łazienki i Pomieszczenia Techniczne: dostępne w dogodnych lokalizacjach,Wakcje czynszowe i aranżacja powierzchni biurowej "pod klucz".
Zapraszam do obejrzenia.
Budynek:
Kompleks biurowy, składający się z czterech budynków. Nowoczesny charakter budynków podkreślają zewnętrzne elewacje, będące połączeniem szkła, kamienia i stali. Konstrukcja budynku umożliwia dowolną aranżację powierzchni, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb najemcy.
Kompleks biurowy jest położony na warszawskiej Ochocie, przy Alejach Jerozolimskich – jednej z głównych arterii miasta. Zaletą lokalizacji jest niewielka odległość od Dworca Zachodniego, centrum Warszawy i Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina oraz dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej.
English description:
The office space combines efficiency with comfort, with a variety of zones tailored to the needs of a modern organization.
The designed layout makes optimal use of space and flexibility of arrangement.
Key features of the layout:
Reception/Entry: a designated entrance is visible, as well as a space that can be used as a reception or waiting area for visitors.
Along the main corridors are located enclosed offices (offices), ideal for executives, teams requiring quiet and focus, or confidential departments,
Open-Space Zones: open spaces (open-space) for collaboration and communication,
Conference and Meeting Rooms: a large room (turquoise/green color) with a long table, ideal for board meetings, training sessions and presentations for larger numbers of people,Smaller meeting room,Large Central/Kitchen area: A larger social space or breakout area is located in the center of the plan, which can serve as a kitchen, informal meeting and relaxation area,Bathrooms and Technical Rooms: available in convenient locations,Turnkey rentals and office space arrangement.
Invite you to take a look.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 25,90 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 7,40 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 60 EUR Parking podziemny - miejsce : 80 EUR Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2001 Powierzchnia całkowita : 8 130 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 7 600 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 500 m2 Kondygnacje naziemne : 7 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Nie Współ. miejsc parkingowych : 47
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 9423 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:45158
Zaprojektowany układ optymalne wykorzystuje przestrzeń i elastyczność aranżacji.
Kluczowe cechy ukłau:
Recepcja/Wejście: widoczne jest wyznaczone wejście oraz przestrzeń, która może służyć jako recepcja lub poczekalnia dla gości.
Wzdłuż głównych korytarzy zlokalizowanych są zamknięte biura (gabinety), idealne dla kadry zarządzającej, zespołów wymagających ciszy i skupienia, lub działów poufnych,
Strefy Open-Space: otwarte przestrzenie (open-space) dla współpracy i komunikacji,
Sale konferencyjne i spotkań: duża sala (kolor turkusowy/zielony) z długim stołem, idealna na spotkania zarządu, szkolenia i prezentacje dla większej liczby osób,Mniejsza salka spotkań,Duża strefa Kuchenna: w centrum planu zlokalizowana jest większa przestrzeń socjalna lub breakout area, która może pełnić funkcję kuchni, miejsca do nieformalnych spotkań i relaksu,Mniejsza kuchnia, coffee point,Łazienki i Pomieszczenia Techniczne: dostępne w dogodnych lokalizacjach,Wakcje czynszowe i aranżacja powierzchni biurowej "pod klucz".
Zapraszam do obejrzenia.
Budynek:
Kompleks biurowy, składający się z czterech budynków. Nowoczesny charakter budynków podkreślają zewnętrzne elewacje, będące połączeniem szkła, kamienia i stali. Konstrukcja budynku umożliwia dowolną aranżację powierzchni, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb najemcy.
Kompleks biurowy jest położony na warszawskiej Ochocie, przy Alejach Jerozolimskich – jednej z głównych arterii miasta. Zaletą lokalizacji jest niewielka odległość od Dworca Zachodniego, centrum Warszawy i Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina oraz dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej.
English description:
The office space combines efficiency with comfort, with a variety of zones tailored to the needs of a modern organization.
The designed layout makes optimal use of space and flexibility of arrangement.
Key features of the layout:
Reception/Entry: a designated entrance is visible, as well as a space that can be used as a reception or waiting area for visitors.
Along the main corridors are located enclosed offices (offices), ideal for executives, teams requiring quiet and focus, or confidential departments,
Open-Space Zones: open spaces (open-space) for collaboration and communication,
Conference and Meeting Rooms: a large room (turquoise/green color) with a long table, ideal for board meetings, training sessions and presentations for larger numbers of people,Smaller meeting room,Large Central/Kitchen area: A larger social space or breakout area is located in the center of the plan, which can serve as a kitchen, informal meeting and relaxation area,Bathrooms and Technical Rooms: available in convenient locations,Turnkey rentals and office space arrangement.
Invite you to take a look.
.
Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 25,90 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 7,40 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 60 EUR Parking podziemny - miejsce : 80 EUR Dostępne w budynku : kantyna,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2001 Powierzchnia całkowita : 8 130 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 7 600 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 500 m2 Kondygnacje naziemne : 7 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Nie Współ. miejsc parkingowych : 47
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 9423 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:45158
- powierzchnia: 698 m2
- piętro: 2 piętro
- liczba pięter w budynku: 2 piętrowy
- liczba pokoi: 1 pomieszczenie
- rok budowy: 2001
- numer oferty: 25224/PBW/MAX
- data dodania: 12 Listopad 2025
- data ostatniej aktualizacji: 10 Listopad 2025
Dane kontaktowe

Maxon Nieruchomości Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10A/10A01-230 Warszawa
tel: +48 22 530 60 00













